Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Leguma conține cantități mai mici de tiaminăriboflavină, niacină, acid pantotenic, vitamina B6, calciu, fosfor, zinc și seleniu. În plus, mangoldul conține și antioxidanți, precum alfa carotenul, beta-carotenul, luteina, zeaxantina și colina. E bine să nu se adauge sare la sfecla elvețiană, deoarece frunzele crude conțin deja mg de sodiu la o cană.

Main navigation mobile

Ce beneficii are sfecla elvețiană? Mangoldul are o serie de beneficii pentru sănătate, printre care reglarea tensiunii arteriale, reducerea colesterolului și contribuția la prevenirea osteoporozei.

Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Mangoldul scade tensiunea arterială Persoanele care au o alimentație Loft elvețian anti-îmbătrânire săracă în ce privește anumite minerale calciu, magneziu și potasiu au un risc mai mare de a suferi de hipertensiune arterială. Oamenii de știință cred că aceste minerale reduc presiunea sângelui, eliminând sodiul din corp și ajutând arterele să se dilate.

Ce gust are spanacul?

Mangoldul conține toate aceste trei minerale extrem de sănătoase și poate ajuta anumiți pacienți. De exemplu, un studiu¹ din a arătat că alimentele bogate în nitrați, așa cum este sfecla elvețiană, au multiple beneficii pentru sistemul vascular: reducerea tensiunii arteriale, inhibarea agregării plachetare și prezervarea sau îmbunătățirea disfuncției endoteliale.

Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Sfecla elvețiană ajută la controlul diabetului Sfecla elvețiană conține un antioxidant acidul alfa-lipoicdespre care s-a demonstrat că scade valoarea glucozei, crește sensibilitatea la insulină și previne modificările induse de stresul oxidativ la pacienții cu diabet. În plus, există studii care sugerează că mangoldul poate reduce simptomele neuropatiei periferice sau ale neuropatiei autonome în cazul pacienților cu diabet.

Alimentele -Suntem ceea ce mâncăm -DOCUMENTAR

Mangoldul, aliat în prevenirea osteoporozei Consumul unei cantități adecvate de vitamina K poate îmbunătăți sănătatea oaselor noastre. Vitamina K, de pildă, modifică proteinele din matricea osoasă, îmbunătățește absorbția calciului și reduce eliminarea prin urină a calciului.

  • Înmuiați felii de mere în suc.
  • Gerovital crema anticearcan antirid
  • Primer de față anti-îmbătrânire cosmetice uimitoare
  • Mănâncă gustos și ușor: salate de spanac Aroma de spanac Spanacul se consumă proaspăt sau fiert, copt, piure, folosit ca umplutură pentru plăcinte, gustări și sosuri.
  • Cum să le gătiți fără a elimina mulți nutrienți Deși este adevărat că majoritatea legumelor își păstrează nutrienții mai bine dacă sunt consumate crude, atunci când sunt întrebați dacă unele sunt mai sănătoase dacă sunt gătite, răspunsul este da.

Să nu uităm că nivelurile scăzute de vitamina K au fost asociate cu un risc mai mare de fracturi ale oaselor. Dacă vrei să crești aportul de vitamina K, o modalitate bună prin care poți obține acest nutrient este să mănânci legume frunzoaseprecum sfecla elvețiană, rucola și spanacul.

Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Sfecla elvețiană are beneficii pentru inimă Mangoldul este o sursă excelentă de potasiu, calciu și magneziu, minerale care ajută la menținerea unei valori optime a tensiunii arteriale. Fibrele care se găsesc în sfeclă elvețiană pot să reducă valoarea colesterolului, prin faptul că reduc producția de colesterol din ficat și prin faptul Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire ajută organismul să excrete excesul de colesterol, înainte că acesta să fie absorbit în fluxul sangvin, după cum arată unele cercetări².

Dados do documento

Cum poți include Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire des sfecla elvețiană în alimentație? Când prepari o omletă, aruncă o mână de frunze proaspete de sfeclă elvețiană în tigaie și vei obține un preparat hrănitor și gustos.

Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire

Când prepari un suc proaspăt ori un smoothie, aruncă în blender și o mână de frunze și de tulpini de mangold, pentru a obține o băutură sănătoasă. Poți sota în puțin ulei de măsline extravirgin frunzele și tulpinile de mangold. Le asezonezi cu piper proaspăt măcinat, usturoi mărunțit și parmezan ras și obții o garnitură delicioasă și simplă, pe care o poți consuma alături de alte preparate.

ingrediente

Adaugă frunze de mangold în salate, în rulouri aperitiv wraps cu lipie, în sandvișuri, în supe și în tocănițe. Masează frunzele de sfeclă elvețiană cu puțin ulei de măsline și cu puțină sare, apoi dă-le la cuptor, într-o tavă, pentru a face chips-uri gustoase și sănătoase. Când prepari un sos tip pesto, folosește frunze de mangold în locul celor de busuioc. Când vrei să faci o pizza ușoară acasă, pune peste Alimente crude elvețiane anti-îmbătrânire de pizza frunze de sfeclă elvețiană, mozzarella și roșii tăiate.

Rețetă de mangold sotat.

Informațiiimportante