Ierburi și alimente topice anti-îmbătrânire, Tratamente si Remedii Naturiste Pentru Riduri

Cele mai bune 20 de alimente și nutrienți anti îmbătrânire pe care să îi includeți în dieta dvs.!

Despre nutritie Chiar daca pare greu de crezut ceaiul, si nu cafeaua, este bautura cu cea mai mare raspandire in lume. Pe langa catechine, o subclasa de flavonoide care ii confera gustul specific si efectele salutare, in ceai gasim cea mai mare concentratie de polifenoli alta grupa de fitonutrienti beneficienzime si cafeina numita in acest caz theina. Similar apei si cafelei, ceaiul nu are o valoare nutritiva proprie pentru ca nu contine proteine, glucide, lipide, nici minerale sau vitamine.

Skin Nutraceuticals: CE sunt si CUM beneficiem de ele

Este un lichid pe care putem sa-l consumam pentru a acoperi aportul hidric zilnic si este o alternativa sanatoasa pentru apa cu conditia sa nu fie indulcit. Avand in vedere zecile de sortimente care exista alaturi de nenumarate ritualuri de servire, ceaiul poate fi transformat, dupa moda englezeasca, intr-o gustare anticearcan bun si lipsita de calorii. La greutate egala, frunzele de ceai au acelasi continut de cafeina ca si boabele de cafea.

Chiar daca fac parte din aceeasi categorie a alcaloizilor ca si cafeina, theina si theobromina din ceai confera acestuia proprietati stimulatoare moderate.

secret anti-imbatranire 100

Theobromina, similar cafeinei, stimuleaza functionarea rinichilor, amelioreaza circulatia, creste diureza si favorizeaza eliminarea excesului de lichide. Deoarece dreneaza apa extracelulara din organism, ceaiul are reputatia de produs pentru slabit.

Multe dintre ele au proprietati medicinale si majoritatea favorizeaza digestia, relaxarea sau somnul. Plantele folosite pentru infuzii contin principii active uleiuri esentiale, alcaloizi, fitonutrienti si sunt cunoscute dintotdeauna drept remedii naturiste ale diferitelor afectiuni.

Cel mai frecvent se obtin infuzii din: musetel, menta, tei, levantica, sunatoare, rozmarin etc. Ceaiul — un aliment functional Exista numeroase studii stiintifice care vizeaza efectele benefice ale ceaiului asupra sanatatii, multe din calitatile acestuia facandu-l aproape miraculos.

Interestingly, however, these topics are beginning to become increasingly relevant to the average consumer, who seems to become more aware and concerned about his own eating habits. Cardiometabolic diseases, such as overweight, obesity, cardiovascular disease, stroke, type 2 diabetes or metabolic syndrome, liver disease and various types of cancer are the leading causes of mortality and disability worldwide. It is true that genetic and environmental factors have their contribution to increasing the risk of these diseases. But eating behaviour and lifestyle are determinants involved in the occurrence of metabolic diseases. It therefore becomes legitimate the concern — globally, regionally, nationally, but especially at the individual level — related to the eating habits and lifestyle.

Ceaiul este un produs necesar functionarii optime a organismului si ar trebui sa fie prezent in dieta zilnica, ca si aliment functional. De la imbatranire pana la bolile cardiovasculare si cancer, totul se datoreaza efectului nociv al radicalilor liberi, care declanseaza reactii oxidative in organism.

Orice substanta care blocheaza acest fenomen se numeste antioxidanta si trebuie folosita cu incredere. Cantitatea mare de flavonoide din ceai ierburi și alimente topice anti-îmbătrânire mai ales concentratia crescuta de catechine din ceaiul verde, il recomanda pentru consumul zilnic drept sursa majora de antioxidanti.

Chiar daca natura fitonutrientilor polifenoli, flavonoide difera de la un sortiment de ceai la altul in functie de felul in care frunzele au fost tratate, variatiile se reflecta mai mult in gust, puterea antioxidanta fiind comparabila. O echipa de cercetatori din Boston a masurat indicele ORAC oxygen radical absorbance capacity pentru ceai si alte 22 fructe si legume si a constatat ca ceaiul verde, infuzat in apa timp de 5 minute, este cel mai bine cotat.

Aceasta concluzie nu sugereaza inlocuirea fructelor si legumelor din alimentatie, ci recomanda consumul regulat de ceai, pe post de aliment functional.

Dieta mediteraneeană – de la plan alimentar şi stil de viaţă la includerea în ghidurile terapeutice

Virtutile medicale ale fitonutrientilor din ceai Bolile cardiovasculare Marii bautori de ceai au un risc scazut de deces prin boli cardiovasculare, mecanismul responsabil de acest fenomen fiind reducerea oxidarii colesterolului si implicit diminuarea progresiei proceselor de ateroscleroza.

Puterea antioxidanta a ceaiului impiedica colesterolul sa adere la peretii arteriali si mai mult, reduce nivelul acestuia in sange. Mecanismul prin care flavonoidele din ceai au rol protector cardiovascular este dublu: reduc agregarea plachentara si formarea cheagurilor de sange, cauza frecventa a accidentelor vasculare atenueaza leziunile peretilor arteriali cauzate de radicalii liberi si previn dezvoltarea placilor de aterom.

Alte ceaiuri recomandate Cine suntem si ce facem Secom® este compania romaneasca lider de autoritate in solutii de medicina integrativa, care raspund nevoilor unui lifestyle sanatos al omului modern, si promotor al frumusetii prin cosmetice naturale, cu ingrediente de inalta calitate. Lideri de autoritate in solutii de medicina integrativa Peste de produse naturale Experienta de peste 15 ani in fitoterapia stiintifica Produse de la cei mai mari producatori internationali Produse naturale pentru sanatate si frumusete Portofoliul Secom® cuprinde peste de produse naturale, cu ingrediente de inalta calitate, din 3 categorii: suplimente alimentare, ceaiuri si produse cosmetice naturale de ultima generatie, realizate de producatori de top. Suplimente alimentare Portofoliul Secom® include: vitamine si minerale, extracte standardizate din plante, fructe si legume, formule fito-homeopate, ciuperci medicinale, extracte granulare, aminoacizi, enzime, probiotice si prebiotice, o linie speciala de suplimente alimentare pentru copii si creme medicinale.

Sistemul imunitar Un raport al cercetatorilor americani afirma ca in ceai exista un factor care creste de 5 ori activitatea sistemului imunitar si stimuleaza apararea naturala a organismului. Substanta numita L-thea-nina activeaza limfocitele, elementele primare de lupta impotriva infectiilor bacteriene, virale si parazitare, care au si functie anti-tumorala prin reglarea secretiei de interferon.

Cancerul Cercetarile efectuate in laborator au aratat ca fitonutrientii din ceai blocheaza proliferarea cancerului, iar studiile efectuate pe animale au demonstrat acelasi efect.

Dieta mediteraneeană – de la plan alimentar şi stil de viaţă la includerea în ghidurile terapeutice

La oameni nu este nimic dovedit, insa este evident ca exista o incidenta redusa pentru cancerul de san, piele, stomac si esofag la populatiile care consuma mult ceai. Aplicatiile topice de ceai verde incetinesc progresia cancerului de piele. Ceaiul previne cancerul Moleculele anti-canceroase numite catechine au capacitatea de a bloca vascularizatia, cresterea si progresia microtumorilor maligne. Au fost identificate 2 flavonoide catechinele EGCG si EGC capabile sa neutralizeze enzimele necesare multiplicarii celulelor canceroase.

anti-îmbătrânire și suprapopulare în Africa

In consecinta, ceaiul ofera protectie impotriva proceselor neoplazice cauzate de fumat. Aceasta actiune catalizanta si astringenta asupra mucoaselor recomanda folosirea ceaiului in diaree, deoarece amelioreaza deshidratarea si reduce pierderea de lichide.

lotiune tonica vichy

In plus, taninurile se leaga de microorganismele care formeaza placa bacteriana inactivandu-le, iar fluorul din ceaiul verde protejeaza impotriva cariilor. Sistemul respirator Theofilinele din ceai dilata caile respiratorii si sunt utile in ameliorarea problemelor de respiratie.

Mai mult, ele intra chiar in compozitia medicamentelor folosite pentru tratarea astmului si insuficientei pulmonare.

Persoanele cu risc crescut de anemie vegetarienii, copiii, adolescentele si femeile inainte de menopauza trebuie sa astepte ore dupa masa, inainte de a bea o ceasca de ceai; consumat intre mese, ceaiul nu mai prezinta acest dezavantaj. Efectul inhibitor al flavonoidelor poate fi partial compensat de cateva picaturi de lamaie vitamina C creste absorbtia fierului sau de putin lapte care leaga taninurile si le blocheaza actiunea.

Iata explicatia stiintifica ierburi și alimente topice anti-îmbătrânire obiceiul englezesc de a bea ceaiul cu lapte — este o masura eficienta de a preveni anemia. Culoarea ceaiului este determinata de lungimea intervalului de infuzie a frunzelor: ceaiul deschis la culoare este infuzat o perioada scurta, contine cu atat are mai multa teina si mai putine taninuri, deci are ierburi și alimente topice anti-îmbătrânire stimulator ceaiul inchis la culoare este infuzat timp indelungat si este bogat in taninuri care impiedica absorbtia theinei din intestin, deci are efect de relaxare.

revizuire internațională a sistemelor anti-îmbătrânire

Informațiiimportante