Legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

Sucul conține trei legume minunate: morcov, telina si sfecla.

Top 10 alimente anti-îmbătrânire pentru a se încadra în dieta ta by Mark Stibich, dr Share on Facebook Share on Twitter Aceste alimente anti-îmbătrânire vă vor ajuta să vă mâncați calea spre o speranță de viață mai lungă. Adăugați aceste alimente delicioase în dieta zilnică și veți reduce riscul de îmbolnăviri și de probleme legate de vârstă. Doar alegeți una sau două pentru a adăuga în fiecare săptămână.

Înainte de a pregăti acest suc de legume sănătoase, vom cunoaște mai bine beneficiile și proprietățile nutriționale pe care fiecare dintre aceste legume le oferă organismului nostru. A fi bogat în fibre favorizează tranzitul intestinal bun și ne ajută să eliberăm organismul legume cu proprietăți anti-îmbătrânire toxinele acumulate și să avem un intestin sănătos.

legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

Fiind un antioxidant, acesta împiedică îmbătrânirea celulelor, ajutându-ne să-l oprim. În plus, este extrem de bogată în vitamina A, care este foarte bună pentru ochi, pentru creștere și pentru sănătatea pielii.

Related Content

Pe de altă parte, nu trebuie să uităm că beta-carotenul ne ajută să întărim sistemul imunitar. Este bine pentru sistemul digestiv, acționează pentru a proteja și regenera membranele digestive, în caz de diaree, gastrită, aciditate.

legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

Setul tuturor acestor substanțe nutritive face ca țelina să contribuie la corpul nostru cu următoarele proprietăți: vascularizator depurativ, anticancer, antiinflamator, antiviral, antibacterian. Printre beneficiile sale importante, țelina ne ajută să purificăm organismul, acționând ca un laxativ ușor și diuretic, mărește sistemul imunitar, ne ajută să ridicăm apărarea și datorită calităților sale antiinflamatorii ne ajută în caz de afecțiuni cum ar fi osteoartrită, artrită și picătură.

Pe de altă parte, ne favorizează în procesul de digestie, deoarece stimulează producerea de sucuri gastrice, ajută la prevenirea bolilor cardiovasculare prin acțiunea vasodilatatoarelor și ne împiedică de infecții datorită proprietăților sale antibacteriene.

În cele din urmă găsim sfeclă, o legumă cunoscută și cu alte nume comune, cum ar fi sfecla sau sfeclă. Aceasta leguma este un aliment care contine multe proprietati nutritionale.

legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

De exemplu, este bogat în beta-caroten vitamina AB2, B3, B6 și C și oferă minerale cum ar fi potasiu, fier, sodiu, legume cu proprietăți anti-îmbătrânire, iod, calciu și fosfor. În plus, este foarte bogat în fibre atât solubile cât și insolubileacidul folic, acidul folic care ne ajută să ridicăm apărarea imunologică a corpului nostru, promovează un tranzit intestinal bun, este un laxativ ușor și ne ajută să menținem niveluri adecvate de zahăr în sânge cu ceea ce prevenim suferința de diabet.

legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

Proprietățile benefice și nutritive ale sfeclei pot fi mai bine asimilate atunci când mâncăm sfeclă brută, în special în sucuri.

Cum se face sucul anti-îmbătrânire După cum am văzut pe parcursul acestui post, cele trei legume partajează majoritatea nutrienților și beneficiilor care fac ca acest suc de legume să fie un suc foarte sănătos.

legume cu proprietăți anti-îmbătrânire

Informațiiimportante